15. dubna 2020

Duch, co v louce dlouze pěl: Dlouhá Louka - Duchcov • 12,3 km • 657 m

Duch, co v louce dlouze pěl je další z větších sjezdů z krušnohorského hřebene do údolí pod ním. Na středu 15.4.2020 jsem si naplánoval operace mezi Nakléřovem a Dlouhou Loukou, takže tenhle neutrál s dojezdem až do Duchcova na náves byl logickou volbou. Do názvu jsem se rozhodl zapracovat Duchcov i Dlouhou Louku a vzniknul z toho tenhle slepenec. Nějakou záhadou se mi název podařilo napasovat i do jednoho popěvku Věry Špinarové.

Jinak tenhle neutrál naplnil, co se mi málokdy povede - sjet trasu přesně tak, jak jsem si naplánoval na mapě. Původně jsem se obával rovin kolem Duchcova, ale furt to sypalo z kopce až do města na náves a ještě kousek za ní. V Duchcově by teoreticky mohl končit i Projekt Beast, kterej volizuje dvacku, ale je v něm stále ještě mnoho neznámých, které možná nebudou mít řešení...


Zpěvu zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat