9. března 2020

Škoda lásky keltských zlatníků: Zlatníky-Hodkovice - Praha, Zbraslav • 7,0 km • 169 m

"První nájezd ve směru od Písnice mi zkazil civil, který mi vyjel před čumák a pak se coural. Tak jsem se zdravě nakrknul, kouknul do mapy a vyjel do Zlatníků. Tady jsem to na kruháči otočil bleskově rozpálil na povolenou rychlost a jal se plachtit směr Dolní Břežany. Zpočátku to nejelo kdovíjak, ale jelo. Vzhledem k pozdní večerní době jsem na to měl klid," popisuje Chobotnice začátek svého neutrálu Škoda lásky keltských zlatníků z pondělí 9.3.2020. Run na první pohled ohromí svou délkou (vzhledem k regionu) a placatostí.

"První kruhák Břežanech byl OK a odbočil jsem směrem k druhému kruháku, kde se ovšem spád téměř rovná nule a prakticky je to deadpoint. Nicméně na kruháku jsem se přiblížil rychlostí 6 km/h a zdárně ho překonal," míjí Chobotnice první crux.

Chobotnice zkoumá, jestli mu Keltové taky něco nechali.
"Poté jsem sjel pověstným břežanským údolí na Zbraslav. Tady při vjezdu na Most Závodu míru je přednost okolo ostrůvku - taky deadpoint a je potřeba to vohnout kolem něj fakt rychle, jinak to nevyjde. Při sjezdu z mostu na druhé straně je další přednost. Pak jsem vjel do centra Zbraslavi, kde jsem jízdu zakončil drobnou omotávkou," uzavřel ouběnický rider.


Keltu zdar
Chobotnice

Žádné komentáře:

Okomentovat