8. března 2020

Mužský: Mužský - Boseň • 3,9 km • 146 m

"Od parkoviště pod vrcholem Mužského za obec Boseň ve směru na D10. Trasu jsem začal měřit až 100 m za parkovištěm, trochu jsem se rozjížděl, ale je možné začít v podstatě z nuly. Zdánlivě snadný sjezd, který komplikují kvanta cyklistů a v nižších polohách i zmatení pěší okolo hradu Valečov," vypráví Sekal o jednom z neutrálů ze svého quadruple killu v neděli 8.3.2020.

"Komplikací může být i vjezd na hlavní komunikaci Dneboh - Boseň, ale křižovatka je přehledná a hlavní málo frekventovaná. Já měl štěstí a najel jsem i na další hlavní (silnici č. 268 - Jičín - Mnichovo Hradiště) a zrovna nic moc nejelo, takže jsem přidal další cenné metry a končil až u přejezdu jakéhosi potoka, jehož jméno jsem nezjistil. Je možnost to prodloužit až k D10 (možná), ale zatáčka v Bosni je dost ostrá, auto už nemá potřebnou rychlost, i když kdo ví," napsal Sekal.


Příhrazům zdar
Sekal

Žádné komentáře:

Okomentovat