12. března 2020

Medusa: Medusa, ÚnL - Dlouhá, ÚnL • 3,2 km • 166 m

Jeden furt dumá, kde by co v Ústí vomotal, vykroužil šnečka a podobný nesmysle, a pak se zjistí, že - řečeno s Joe Cockerem - best things in life are the simple things. Takhle čumim na mapu a vidim, že vůbec neni zneutralizovaná Dlouhá ulice v centru ÚnL.Tak to vezmem vod hospody Medusy na Severní Terase, pak do pravýho úhle a Bělehradskou po přímce až do downtownu, Velkou hradební a doleva do Dlouhý. Jednoduchý, brnkačka.

Stejně mi to nedalo a vsunul jsem tam jednu píčovinku, takovej tobogánek ulicí Pod školou, aby to dělalo aspoň nějakej uměleckej dojem. Ve středu 11.3.2020 nikdo nešel na pivo po sauně (jo, takhle jsme dopadli), ale i s tim umim žít. Neni pivo, bude neutrál, resp. bude neutrál a potom pivo na samotáře. To mi nevadí, zvládnu se zabavit. Třeba obhospodařováváním tabule s neutrálama.


OK, smrknu Medusu na první dobrou a jdu na škopek. Prdlačky. Tu mrchu jsem najížděl na šestkrát! Blbej timing na semaforech, pani s čoklem, pomalej vystupovač z auta... Hučel jsem jak vzteklá bytná, ale Meduse jsem se nakonec podíval do cílové tváře a následně zkameněl u piva.

Pivu po sauně zdar
Papouš 

Žádné komentáře:

Okomentovat