21. února 2020

Veselé plazení: Nový Oldřichov - Veselé • 7,4 km • 278 m

Po ranních dvou kusech v pátek 21.2.2020 - Sakala a Natažený Johnny -, pokácených 4 stromech a spoustě času, jsem se rozhodl zkusit vyčmuchat u Čibiho v revíru (Novoborsko) něco delšího cestou domů a napadla mne varianta přes Oldřichov do Kerhartic, kudy jsem kdysi jel, když byla objížďka při stavbě Sakalího skokanského můstku (rozuměj ten debilní přejezd před Markvarticema). 

Na kopečku nad Kamenickým Šenovem jsem to pustil a jedéém. Z Oldřichova to celkem sviští, takže legranda přichází na křižovatce s hlavní silnicí ŽandovČeská Kamenice. Naštěstí nic nejelo, takže jsem to poslal rovně na pidisilničku podle potoka a pokračoval dál. Až do Kerhartic to celkem jelo, ale pak se sklon položil tak že cca 2 km přes celé Kerhartice jedeš cca 5 km/h a kocháš se a čekáš, kdy to zdechne. Překvapivě se to dosouká až k do vesnice Veselé, takže šťastné a veselé plazení. :)


Veselým splazům zdar

Tryska

Žádné komentáře:

Okomentovat