27. února 2020

Tabula rasa: Blankartice - Benešov nad Ploučnicí • 6,8 km • 337 m

Po krutém nočním nezdaru při pokusu o sjezd trasy aspirující na basu plzní od Azbesta s Marušky kabriem, jsem ve čtvrtek 27.2.2020 cestou z práce z Merboltic koumal kudy domů, aby to pustilo a bylo to nový.  Do oka mi na mapě padla trasa BlankarticeBenešov nad Ploučnicí, tak jsem se rozhodl, že to vezmu domů zkratkou přes Děčín a podívám se na místa, kde jsem ještě nebyl. 

Kousek nad Blankarticemi jsem standardně těsně před horizontem vyřadil a jdeme na to. První, co mě překvapilo, byly Blankartice samotné. Na to, že na příjezdové cestě se nevyhnou dva cyklisti, je to vesnice jak kráva. Cesta se klikatí pořád z kopce, takže veselo, když na půlce cesty do Heřmanic protikopec jako prase!!

Pomocí popoprcávání snowboardovým stylem (rozuměj pohazování pánví dopředu a modlení se za 1 km rychlosti navíc) jsme ho s navigátorem přehrnuli a pak už zase hurá 80 z kopce do Benešova. V Benešově T křižovatka a stopka, takže konec, ale potenciál natažení zde je.



S pozdravem Co má asi ras na tabuli?

Tryska

Žádné komentáře:

Okomentovat