22. února 2020

Pátá kolona: Javory - Choratice • 6,5 km • 442 m

Po čtyřech kusech sjetých během dne, jsem měl ještě trochu času a cestou pro dcerku do školy jsem si vytipoval trasu JavoryDobkovice, kterou mam za barákem, ale v životě jsem tam nejel. Už cestou na kopec jsem viděl problém. Ze Slavošova se plazil do kopce civil a brzdil mne v rozletu. Předpokládal jsem, že mu to nejede do kopce, tak jsem zastavil a dal mu trochu prostor, abych měl volno.

Bohužel auto měl zřejmě v pořádku a byl to jenom debil, protože jsem ho dojel i cestou z kopce a musel jsem se za ním plazit. I přes moje modlení, ať jede jinam, zahnul za Javorama na Dobkovice a já bez dostatečné kinetické energie jsem operativně změnil plán a poslal to do Malšovic.

Až do Malšovic to sviští, po odbočce na Choratice to ještě chvíli jede a pak nastává standardní polabské plazení. Ještě poslední hup pod tratí, natažení o 50 metrů odbočením na servisní cestu vlevo a je hotovo. Pátá cesta ten den v koloně s diverzantem -  volba názvu celkem rychlá. A teď hurá do Povrlů do školy...


Civilům jezdícím bez blikaček zmar
Tryska

Žádné komentáře:

Okomentovat