11. února 2020

Cesta do pekla: Podlešín - Trmice • 4,2 km • 310 m

V pondělí 10.2.2020 jsem se po rachotě vypravil na lov neutrálů do kopců nad ústeckou Větruší a Vaňovem. Nějakou představu jsem měl, ale nakonec jsem si kvůli mokru a klackům na silnici po orkánu Sabina vybral to nejschůdnější a vlastně docela pěkný řešení. Do kopců jsem totiž nastoupal směrem od Trmic.

Z Trmic nahoru směr Stebno vede krátká silnička, která se kroutí jak jedovatej had. Pěkný, poudám si. Jako horní část nojtrálu vypadala nejlíp cesta, která začíná nad Podlešínem. Z Podlešína padá do Vaňova potok s kaskádou, jejíž nejvyšší stupeň je znám jako 12m vysoký Vaňovský vodopád (v zimě ledopád i na mačky a pikle, když je správná zima), ale tenhle směr přenechávám odvážnějším.


Začátek je nad obcí Podlešín, kdy se člověk gliduje lesíkem a může u toho i svačit. Pak odbočka doprava na silnici Milbohov - Hostovice, kde to jde trochu zprudka dolů a hned zase odbočka doleva na povlovnou spojku nad Trmice. Pak jen vykroužit ty hady a v Trmicích jsem doplachtil k firmě CoproSys v ulici Žižkova (spojka Trmic a dálničního přivaděče).

Původně jsem chtěl volit název Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly, ale to mi přišlo moc dlouhý, tak jen Cesta do pekla :-)

Neutrálům zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat