22. ledna 2020

Cukrák: Jíloviště - Zbraslav • 5,5 km • 197 m

Tohle mě vopravdu potěšilo - s ideou coastingu se prolnula i osobnost, která má díky své renesanční košatosti můj obdiv, byť ji znám pouze virtuálně. Středočeský vodák, stavitel dřevěných lodí, tvůrce prostorových objektů všech tvarů, zlatokop, blogger, banjista a mnoho dalšího - Honza Chobotnice Bašta - zapsal ve středu 22.1.2020 klasiku, inverzní závod Zbraslav - Jíloviště, sjezd z Cukráku dolů.



"No, nevypadá to, že by to tu bylo moc (neutrálově) probádaný. Dnes: Na horizontu na Cukráku vyřazeno ve 120ti, pak brzda na 50ce u benzinky a pak se to zas rozjede. Až zrušej přechod a postavěj lávku místo tý legendární padesátky, bude to ještě lepší. Dnes to bylo ráno v hustym provozu, ale i tak se dalo," napsal mi Chobotnice.


Jedna z Chobotničích lodí. Když jsem ji viděl poprvý, spadla mi brada. Víc na Honzovejch stránkách padlovani.cz.
JayKay mi hned nařídil vcucnout Chobotnici do klanu Neutral Riders, což tímto činím. Takže střední Čechy jedou, skvělá zpráva. Do tří let, nejdýl do tří dekád, jízda na neutrál ovládne svět. 

Žádné komentáře:

Okomentovat